• JOBBA HOS OSS
  • KUNDPORTAL
  • KONTAKTA OSS
Garda Alarm
  • Startsida
  • Hemlarm
  • Produkter
  • Pris
  • Butik
  • Om
  • Kundtjänst
  • Startsida
  • Hemlarm
  • Produkter
  • Pris
  • Butik
  • Om
  • Kundtjänst
  • KONTAKTA OSS
  • KUNDPORTAL
  • JOBBA HOS OSS

Administrativt

STARTSIDA | TEKNISK SUPPORT | ADMINISTRATIVT | KONTAKTA OSS
STARTSIDA | TEKNISK SUPPORT
​
ADMINISTRATIVT | KONTAKTA OSS
Kundtjänst / Avtal och administrativt / Larm- & Serviceavtal

Larm- & Servicevatal

Här har vi samlat all information du behöver kring ditt larmavtal och serviceavtal.

Var hittar jag mitt larmavtal?

Ditt larmavtal skickas ut till dig i samband med att du tillsammans med vår säkerhetskonsult undertecknar detta. Avtalet skickas till den e-postadress du uppgett till säkerhetskonsulten.

Om du inte har fått ditt avtal och inte heller hittar det i skräppost. Vänligen kontakta oss så skickar vi ut det på nytt.

Jag vill göra ändringar i mitt avtal

Om det har uppstått några frågor eller funderingar kring avtalet eller om du önskar göra några ändringar, vänligen kontakta i första hand den säkerhetskonsult som sålde larmet till dig. Du kan också kontakta kundtjänst i andra hand.

Vad innebär serviceavtal?

Serviceavtalet är en frivillig tjänst vi erbjuder alla våra kunder. Det förnyas årligen för 695:-/år.

Det som ingår i vårt Serviceavtal är:
  • Kostnadsfria väktarutryckningar vid bekräftat inbrott (se vidare i avtalsvillkoren)
  • Fri support helgfria  vardagar 08:00-16:30
  • Jourtelefon vid akuta ärenden dygnet runt
  • Förlängd materialgaranti upp till 10 år
  • Kostnadsfri service
  • Övervakning av larmsystem från distans
  • Självriskeliminering vid inbrott, brand och åsknedslag
  • Serviceanmälan dygnet runt

Hur tecknar jag serviceavtal?

Under ditt första år som kund ingår serviceavtalet kostnadsfritt. Efter detta förnyas det automatiskt årligen och du får en faktura för tjänsten skickad till dig.

Om du önskar teckna ett serviceavtal i efterhand, vänligen kontakta oss. För att ett serviceavtal ska kunna tecknas på ett befintligt larm måste först larmet genomgå en obligatorisk service av en av våra säkerhetstekniker för att säkerställa att systemet fungerar som det ska. Detta servicebesök kostar 995:-.

Hur säger jag upp serviceavtalet?

Kom ihåg att det finns flera fördelar med att ha ett serviceavtal och vi rekommenderar dig att behålla detta. Om du oavsett önskar säga upp ditt serviceavtal, välkommen att kontakta kundtjänst. ​

Överlåtelse av avtal

Klicka här för att läsa mer om överlåtelse av avtal. Välkommen att kontakta oss om du har fler frågor eller funderingar.

Hittar du inte svaret på din fråga?

Ta en titt på de vanligaste frågorna och se om du hittar svaret på din fråga där, om det gäller teknisk support så har vi samlat det mesta du behöver veta här på hemsidan, detsamma gäller administrativa frågor. ​Om du inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.
Startsidan för kundtjänst
Meny
STARTSIDA
PRODUKTER
PRIS
OM OSS
​KUNDTJÄNST​
KUNDPORTAL
Säkerhet
IR-KAMERA
RÖKDETEKTOR
MAGNETKONTAKT
FÖRSVARSSPRAY
CENTRALENHET
Smarta hem
IP-KAMERA INOMHUS
IP-KAMERA UTOMHUS
ELEKTRONISKT DÖRRLÅS
SMART PLUG
SMART DÖRRKLOCKA
TOUCHPANEL
Om oss
OM GARDA ALARM​
NYHETER
JOBBA HOS OSS
​INTEGRITETSPOLICY
LARMCENTRAL
Kundtjänst
KOM IGÅNG
TEKNISK SUPPORT
ADMINISTRATIVT
​KONTAKTA OSS
​Garda Alarm AB
Brogatan 23
302 42 Halmstad
​​
Tel: 0771 10 10 70
Epost: [email protected]
Org.nr: 556884-0572

CERTIFIKAT

Garda Alarm är ett svenskt aktiebolag grundat 2012 samt Polisgodkänd larminstallatör. Lövestad Larmcentral är certifierat enligt SBSC (ISO 9001) samt SSF.
Bild

Picture

Modern trygghet - Låg kostnad

Copyright © 2025 Garda Alarm AB. Alla rättigheter reserveras.